Hvordan håndterer jeg pakkelabels?
I denne artikkelen:
Se videoen
Bruk vår step-by-step guide
-
Gå til Bestillinger > Alle:
-
Filtrer ordrene dine til status "Ikke behandlet" for å vise alle nye ordrer:
Bemerk: Sørg for at søkefeltet er tomt hvis du vil se alle ordrer med denne status. -
Sett hake ved de ordre du ønsker å eksportere til din fraktintegrasjon:
-
Klikk på det grønne plusset for å forberede eksporten:
Eksporten er markert av et timeglass-ikon ved kolonnen "Eksport". Bestillingen kan fjernes fra eksporten via det røde minusikonet. -
Velg fraktintegrasjon i dropdown listen for å sende de markerte ordre til den aktuelle integrasjon:
Bemerk: Hvis du enda ikke har oppsatt din integrasjon med avtaleinformasjonen skal det gjøres her, før du kan fortsette. -
Klikk på PDF-ikonet for å åpne pakkelabel til print:
Hvis du f.eks. har en GLS-integrasjon, vil sporingsnummeret bli plassert inne på den aktuelle ordre, og være synlig i ordre sendt e-mailen.
Bemerk: Hvis du ikke kan se integrasjonen din i dropdown-listen, skyldes det at den håndteres separat via login til den aktuelle avtale. Ved integrasjoner som Shipmondo håndteres ovenstående f.eks. via ditt Shipmondo kundesenter. Du legger til og fjerner integrasjoner via Apper, som du finner i venstremenyen.
Les mer
Du kan finne mer hjelp til å komme i gang med nettbutikken din her.